دانلود زیرنویس فارسی سریال 2015 Fear the Walking Dead فصل 3

دانلود زیرنویس فارسی سریال 2015 Fear the Walking Dead فصل 3

TV-MA
دانلود زیرنویس فارسی  سریال 2015 Fear the Walking Dead فصل 3
سال انتشار: 2015
امتیاز: 6.9 از 116,244 رأی
زبان فیلم: English
مدت زمان: 44 دقیقه
نوع: سریال
محصول: USA
نام فیلم: Fear the Walking Dead
ژانر: درام ترسناک علمی-تخیلی هیجانی
خلاصه فیلم
دانلود زیرنویس فارسی سریال Fear the Walking Dead ، دانلود زیرنویس سریال از مردگان متحرک بترسید ، Fear the Walking Dead سریالی در ژانر درام، ترسناک و هیجان انگیز می باشد که فصل اول آن در تاریخ 23 اوت 2015 از شبکه AMC پخش شد. این سریال اسپین‌آف و پیش‌درآمدی بر سریال مردگان متحرک می باشد. از جمله بازیگران این سریال می توان به کلیف کورتیس Cliff Curtis ، کیم دیکنز Kim Dickens ، فرنک دیلین Frank Dillane و الیشا دبنام کری Alycia Debnam-Carey اشاره کرد. کارگردانان این سریال نیز رابرت کرکمن Robert Kirkman و دیو اریکسون Dave Erickson می باشند که از دیگر کارهای معروف رابرت کرکمن می توان به سریال Outcast اشاره کرد.
دانلود زیرنویس فارسی سریال Fear the Walking Dead با لینک مستقیم
داستان سریال Fear the Walking Dead درباره “مدیسون کلارک” است که یک مشاور راهنمای دبیرستان می باشد. مدیسون که یک زن بیوه است و دو فرزند نیز دارد ، و سعی می کند با معلمی به نام تراویس ماناوا ارتباط برقرار کند. این در حالی است که تراویس نیز از همسر سابقش یک فرزند دارد. هنگامی که این دو خانواده با هم ترکیب می شوند ، با مشکلات جدیدی روبرو می شوند. آنها سعی می کنند که این چالش ها را از سر راه بردارند و در آرامش زندگی کنند اما با ورود زامبی ها به شهر ، مشکلات آنها چندین برابر می شود…
شبکه محبوب AMC ابتدا سفارش ساخت دو فصل را برای این سریال داد اما به خاطر موفقیت این سریال در جذب مخاطب ، این شبکه ساخت سریال Fear the Walking Dead را برای شش فصل تمدید کرد. اگر به سریال های با موضوع زامبی و خون آشام علاقه دارید پیشنهاد می کنیم سریال The Originals و همچنین سریال What We Do in the Shadows را از دست ندهید. شما می توانید زیرنویس فصل پنجم سریال از مردگان متحرک بترسید را در پایین همین صفحه دانلود کنید.
9+
منتشر شده در 3 سال پیش جمعه 264 بازدید
برای نمایش لینک دانلود زیرنویس لطفا صبر نماید تا صفحه بصورت کامل بارگذاری شود
در صورتی که این زیرنویس با فیلم شما هماهنگ نبود اینجا کلیک کنید بقیه زیرنویس های دیگر را امتحان کنید

بخش نظرات