دانلود زیرنویس فارسی انیمه Qiang Shen Ji

دانلود زیرنویس فارسی انیمه Qiang Shen Ji

دانلود زیرنویس فارسی انیمه Qiang Shen Ji
سال انتشار: 2017
MAL
6.52 از 294 رأی
قسمت ها: 12
مدت زمان: 21 دقیقه
نوع: ONA
وضعیت: اتمام پخش
ساخت: چین
نام انیمه: Qiang Shen Ji
ژانر: اکشن علمی تخیلی
نام های دیگر: Age of Gunslingers
خلاصه انیمه
Gun Gun در مورد قفل ژنتیکی به عنوان یک فناوری مرموز دوران فوق العاده می گوید ، که می تواند باعث افزایش بی سابقه عملکردهای بدن در سرعت ، قدرت و حواس شود. افرادی که قفل ژنتیکی را با موفقیت باز کردند ، به "عاملان" دوره جدید تبدیل شدند و رهبران این عوامل "خدای تفنگ" نامیده می شدند.

در اطراف نوع جدید قفل های نظامی ، نیروهای مختلف به شدت جنگیده اند و دانشکده هایی را برای آموزش مأموران ایجاد کرده اند. با دستیابی به موفقیت و استفاده از آزمایش و اجبار از نژاد مرموز ، جهان به تدریج در گل و لای جنگ افتاده است ... پس از پایان جنگ ، نژاد مرموز ناپدید شده است ، و عوامل و خدایان اسلحه غیرقابل اثبات شده اند افسانه شهری.

داستان بر اساس یک بازی آنلاین "Age of Gunslingers" بود. شخصیت اصلی lin xiao Shuai که پدر و مادر خود را در سنین بسیار کمی از دست داد و به دلیل بیماری او DNA دوست پدرش را به منظور زندگی به ارث برد. یک افسر درجه دار افسانه ای که متخصص استفاده از اسلحه است. xiao Shuai را برای آموزش به سازمان مخفی منتقل کردند تا به عنوان یک مأمور درگیر شود و برای جلوگیری از گرفتن DNA از قفل قفل DNA توسط سازمان های شیطانی درگیر شود.

این انیمه بسیار خوب است زیرا هر شخصیت منحصر به فرد است و تنظیمات شخصیت پردازی برای هر مرحله به خوبی نوشته شده است. بهترین قسمت این است که در این انیمه تمام صحنه های مبارزه بسیار خوب است و اگر من فقط به یک انیمیشن جنگی امتیاز می دهم با وجود اینکه یک 3dcg است 10 عالی خواهد بود.

"The Gun God" محصول نسل بعدی صنعت انیمیشن با تولد فناوری بازی است. بر اساس پس زمینه علمی-تخیلی خود بازی ، صحنه های اکشن روان و خیره کننده و تیراندازی در جنگ "Gun Shen Ji" یک ویژگی اصلی است. در روند تولید انیمیشن سه بعدی CG ، چگونگی اطمینان از انیمیشن با کیفیت بالا از انیمیشن و بازیابی حرکت شخصیت یک انیمیشن است. موضوع خدایان اسلحه باید مورد توجه قرار گیرد.
منتشر شده در 3 سال پیش دو شنبه 1,365 بازدید
زیرنویسی برای این بخش ارسال نشده است.
اگر زیرنویسی برای Qiang Shen Ji دارید می توانید برای ما ارسال کنید.
ارسال زیرنویس
مطالب مرتبط
بخش نظرات