دانلود زیرنویس فارسی انیمه Jue Ji

دانلود زیرنویس فارسی انیمه Jue Ji

دانلود زیرنویس فارسی انیمه Jue Ji
سال انتشار: 2016
MAL
6.25 از 103 رأی
قسمت ها: 1
مدت زمان: 1 ساعت 57 دقیقه
وضعیت: اتمام پخش
ساخت: چین
نام انیمه: Jue Ji
ژانر: ماجراجویی فانتزی جادویی
نام انگلیسی: L.O.R.D: Legend of Ravaging Dynasties
خلاصه انیمه
سرزمین اصلی اودین به چهار کشور جدا شده است ، در هر زندگی گروهی از استادان روح با قدرت روح خود از شهرستان خود محافظت می کنند. هفت قدرتمندترین آنها به عنوان نجیب لرد شناخته می شوند. داستان از خاستگاه آب ، امپراتوری اصلان آغاز می شود.

چی لینگ (چنی چن) از زمانی که جوان بوده و ناخودآگاه یک جانور افسانه ای روح ، یخ نیش را در نبرد بین استادان روح رام کرده ، در یک مسافرخانه مشغول به کار است. یین چن (کریس وو) به دستور کشیش نقره ای (روی وانگ) آمد تا وی را به عنوان شاگرد خود به خدمت بگیرد. با کمک او ، چی لینگ به گور روح ها می رود تا سلاح روح خود را جستجو کند ، اما چون او نمی تواند مانند آنچه اربابش به او دستور می دهد آرام بنشیند. او با تیانشو یو هوآ (لین یون) و گویشان لیان کوآن (فن بینگینگ) وارد گور روح ها می شود. بنابراین چی لینگ درگیر طوفان آینده می شود. جنگ قدرتهای روح بین اربابان.

در همان زمان ، توطئه دیگری که مدتهاست در امپراتوری اصلان در جریان است ، به تدریج خود را نشان می دهد. یین چن هنگام جستجوی چی لینگ ، متوجه شد که ارباب او ، ارباب اول سابق گیلگمش هنوز هم زندگی می کند و بنابراین همه چیز را به خطر انداخت تا جستجوی استاد قبلی خود را آغاز کند. در همان زمان ، اربابان قاتل You Ming (ویلیام چان) و تالیا (Amber Kuo) دستورات کشیش نقره ای را برای کشتن Guishan Lian Quan و برادرش ، Guishen Feng Hun (Yan Yikuan) دریافت کردند. بدین ترتیب نبردی بین ارباب و شاگردان ، در نبردی برای حقیقت و عزت به وجود می آید.
منتشر شده در 2 سال پیش چهار شنبه 292 بازدید
زیرنویس فارسی انیمه سینمایی - افسانه سلسله غارتگر
L.O.R.D: Legend of Ravaging Dynasties 2016
مترجم ها:Anitapcy, Fnchan, Windgirl
Silver Ocean چنل تيم
@exo_persian_sub
ارسال شده توسط: مهدی محمدی
برای نمایش لینک دانلود زیرنویس لطفا صبر نماید تا صفحه بصورت کامل بارگذاری شود

بخش نظرات