دانلود زیرنویس فارسی انیمه Jue Ji

دانلود زیرنویس فارسی انیمه Jue Ji

دانلود زیرنویس فارسی انیمه Jue Ji
سال انتشار: 2016
MAL
6.25 از 103 رأی
قسمت ها: 1
مدت زمان: 1 ساعت 57 دقیقه
وضعیت: اتمام پخش
ساخت: چین
نام انیمه: Jue Ji
ژانر: ماجراجویی فانتزی جادویی
نام انگلیسی: L.O.R.D: Legend of Ravaging Dynasties
خلاصه انیمه
سرزمین اصلی اودین به چهار کشور جدا شده است ، در هر زندگی گروهی از استادان روح با قدرت روح خود از شهرستان خود محافظت می کنند. هفت قدرتمندترین آنها به عنوان نجیب لرد شناخته می شوند. داستان از خاستگاه آب ، امپراتوری اصلان آغاز می شود.

چی لینگ (چنی چن) از زمانی که جوان بوده و ناخودآگاه یک جانور افسانه ای روح ، یخ نیش را در نبرد بین استادان روح رام کرده ، در یک مسافرخانه مشغول به کار است. یین چن (کریس وو) به دستور کشیش نقره ای (روی وانگ) آمد تا وی را به عنوان شاگرد خود به خدمت بگیرد. با کمک او ، چی لینگ به گور روح ها می رود تا سلاح روح خود را جستجو کند ، اما چون او نمی تواند مانند آنچه اربابش به او دستور می دهد آرام بنشیند. او با تیانشو یو هوآ (لین یون) و گویشان لیان کوآن (فن بینگینگ) وارد گور روح ها می شود. بنابراین چی لینگ درگیر طوفان آینده می شود. جنگ قدرتهای روح بین اربابان.

در همان زمان ، توطئه دیگری که مدتهاست در امپراتوری اصلان در جریان است ، به تدریج خود را نشان می دهد. یین چن هنگام جستجوی چی لینگ ، متوجه شد که ارباب او ، ارباب اول سابق گیلگمش هنوز هم زندگی می کند و بنابراین همه چیز را به خطر انداخت تا جستجوی استاد قبلی خود را آغاز کند. در همان زمان ، اربابان قاتل You Ming (ویلیام چان) و تالیا (Amber Kuo) دستورات کشیش نقره ای را برای کشتن Guishan Lian Quan و برادرش ، Guishen Feng Hun (Yan Yikuan) دریافت کردند. بدین ترتیب نبردی بین ارباب و شاگردان ، در نبردی برای حقیقت و عزت به وجود می آید.
بروزشده در 2 سال پیش چهار شنبه منتشر شده در 3 سال پیش دو شنبه 893 بازدید
اگر زیرنویسی برای Jue Ji دارید می توانید برای ما ارسال کنید.
ارسال زیرنویس
برای نمایش لینک دانلود زیرنویس لطفا صبر نماید تا صفحه بصورت کامل بارگذاری شود
Jue Ji
زبان: فارسی
ارسال شده توسط: مهدی محمدی
مطالب مرتبط
بخش نظرات